Wiadomość organizacyjna Jarmark w Tarasach Zamkowych – Lublin 5-8

UWAGA: Przeczytanie tej wiadomości zajmie tylko 10 minut a zaoszczędzi Państwu i nam wielu pytań i odpowiedzi. Wiadomość zawiera ważne informacje techniczne. Uprzejmie informujemy, iż lista wystawców Jarmarku Produktów Regionalnych i Rękodzieła w Tarasach Zamkowy w lublinie stała zamknięta.

Terminy i godziny

  • Jarmark rozpoczyna się 5 września (środa) i trwa do 8 września (sobota).
  • Miejsce realizacji: Tarasy Zamkowe aleja Unii Lubelskiej 2, 20-108 Lublin
  • Stoiska można rozkładać 5 wrzenia od godziny 7:00.
  • Jarmark jest czynny w godzinach: 9:00 – 21:00
  • Powyższe godziny są godzinami OBOWIĄZKOWYMI, za zamknięcie stoiska wcześniej lub otworzenie stoiska później Organizator jest upoważniony do nałożenia kary.

Lokalizacje i rozkładanie stoisk.

  • Każdy z Wystawców otrzymuje wyznaczone miejsce. Każde z miejsc będzie dokładnie opisane (Nazwisko/Firma oraz ilość metrów)
  • Bezwzględnie zabronione jest zajmowanie części sąsiednich stoisk. Stoiska rozstawione są na podstawie podanego zapotrzebowania z formularza zgłoszeniowego.
  • W razie jakichkolwiek pytań lub problemów co do wyznaczonych miejsc jesteśmy do Państwa dyspozycji od środy od 6:30 Dla Państwa wygody udostępniamy numer telefonu, pod którym zawsze uzyskacie Państwo pomoc osoby będącej na miejscu: 780 093 770 (p. Ola)

Elektryka

  • Informujemy, iż uczestnicy zgłaszający zapotrzebowanie na energię elektryczną zobowiązani są do zabezpieczenia we własnym zakresie przedłużaczy elektrycznych min 10m.

Czystość

  • Każdy z Wystawców zobowiązany jest do zachowania czystości na stoisku oraz po zakończeniu jarmarku.
  • Wystawcy z branży spożywczej, gastronomicznej, usługowej z użyciem produktów spożywczych szczególnie proszeni są o niepozostawianie tłustych plam na blatach oraz podłodze. Za pozostawienie plam lub śmieci kosztami obciążony zostanie wystawca.

Płatności, formalności

  • Wszystkim Wystawcom przypominamy, iż zgodnie z umową płatność za jarmark powinna nastąpić do dnia 12 1 września (lub dnia określonego w umowie).
  • W przypadku braku wpłaty Wystawca może zostać skreślony z listy uczestników Jarmarku, miejsce może zostać przydzielone innej osobie a organizator może dochodzić wpłaty określonej w umowie na drodze prawnej.
  • Jeżeli z jakiegoś powodu nie dokonali Państwo płatności prosimy o kontakt i określenie terminu zapłaty. Wszyscy jesteśmy ludźmi i wiemy, że zdarzają się różne sytuacje i zawsze chętnie idziemy wystawcą na rękę.
  • Każdy z Wystawców na miejscu otrzyma kopertę z papierowymi wersjami wszystkich wystawionych dokumentów. Faktury wystawiane będą w trakcie trwania jarmarku i zostaną dostarczone do Państwa stoisk

Na wszystkie dodatkowe pytania z przyjemnością odpowiemy pod numerem telefonu 780 093 770

Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania lub potrzebują pomocy prosimy o kontakt.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *